Anketimiz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anketimiz
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'a "beğenme" butonu da gelsin.
Anketimiz
Anket
R10'a "beğenme" butonu gelmeli mi?
Toplam Katılımcı Sayısı:
20
R10'a "beğenme" butonu gelmeli mi?
Evet
%60,00 (12 Oy)
Ajiba
,
cezasahasi
,
denrose361
,
Dojeh
,
edex46
,
gusion
,
MyPusula
,
Nunogomes
,
Semihbugra
,
Tunahan
,
UBB
,
uzmanforum
Hayır
%40,00 (8 Oy)
ahmetkaan58
,
akcayemircan
,
Awakea
,
Mrxberat
,
myildirim43
,
onurdurmus
,
S3rche
,
YasinReal