Bedelli askerlik ortak konusu açılırsa güzel olabilir.
15
●562
- 26-01-2024, 01:39:39Merhaba. Rab ömür biçerse ben de Haziran ayında Erzincan'da olacağım. Bedelli askerlik konuları birden fazla kez açılmış. Eğer tek bir konu açılıp bildirim olarak da atılırsa aynı celp dönemindeki arkadaşlar da rahatça kaynaşıp tanışabilirler. Birbirlerine bilmedikleri konularda yardımcı olabilirler. Aynı şehirlerden gidecek arkadaşlar da olur. Onlar da beraber giderlerse ve ilk gün sırada beraber yer alırlarsa aynı koğuşta kalıp askerlik süreçlerini daha rahat atlatabilirler. Forum üyelerinin birbirleriyle daha rahat anlaşabileceklerini (Dijitalde iş yapmaları vb. yüzünden) düşünüyorum. Aynı zamanda forumun da dolaylı yoldan reklamını yapmış olurlar birliklerinde. Eğer böyle bir organizasyon yapılırsa verimli olacağı kanaatindeyim. Şimdiden herkese hayırlı tezkereler.
- 26-01-2024, 01:41:422024 Askerlik yılı galiba, etrafımdaki herkes askere gitmeye başladı forumda da konusunu görünce bir postliyim dedim. Hayırlı tezkereler kazasız belasız hocam
- 26-01-2024, 01:43:17Forumda daha fazla bedelli askerlik konusuna denk gelmeniz normal hocam. Çoğunluğumuz dijitale çalışan insanlarız. Benim için dijitalden 6 ay uzak kalmak, döndüğümde 0 müşteri, sıfır networkle ortada kalmak demek. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 01:44:26Kendi arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla sıraya beraber girdiğin (önündeki-arkandaki) insanlarla aynı bölüğe düşmeniz oldukça olası.koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 01:46:20Bizde denedik hocam onu kapıda ayırıyorlar yani bir ihtimal var mı dersen var ama çok çok düşük. Kapıda 20 komutan olduğunu düşün ve içeri girerken sen gel diyor öbürüne sen gel diyor kendi bölüğüne alıyor. Yani komutanım ben arkadaşımla girdim onuda bizim bölüğe alalım deme imkanın yoknasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 01:47:04@nasirjones; Erzincan 59.topçu tugayında ptt var iş bankası var ziraat bankası var otogardan 10km uzaklıkta taksicilere dikkat et dolandırıyor asker olduğun belli olmasın taksimetre kapatıp giden devamlı kullandığım taksici var
Astsubay olarak görev yaptım orada imzamdaki whatsapp numaramdan iletişime geçebilirsiniz1 kişi bunu beğendi. - 26-01-2024, 01:47:35Nasip kısmet. Kazasız belasız atlatmanıza sevindim. Darısı bizlere. Umarım sevdiklerinizden ayrı kaldığınız en uzun aralık bedelli askerlik süreci olur hayatınız boyunca..koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2024, 01:48:47Amin hocam teşekkürler sende inşallah güzel bir şekilde gider gelirsin şimdiden hayırlı olsunnasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle