Merhaba. Rab ömür biçerse ben de Haziran ayında Erzincan'da olacağım. Bedelli askerlik konuları birden fazla kez açılmış. Eğer tek bir konu açılıp bildirim olarak da atılırsa aynı celp dönemindeki arkadaşlar da rahatça kaynaşıp tanışabilirler. Birbirlerine bilmedikleri konularda yardımcı olabilirler. Aynı şehirlerden gidecek arkadaşlar da olur. Onlar da beraber giderlerse ve ilk gün sırada beraber yer alırlarsa aynı koğuşta kalıp askerlik süreçlerini daha rahat atlatabilirler. Forum üyelerinin birbirleriyle daha rahat anlaşabileceklerini (Dijitalde iş yapmaları vb. yüzünden) düşünüyorum. Aynı zamanda forumun da dolaylı yoldan reklamını yapmış olurlar birliklerinde. Eğer böyle bir organizasyon yapılırsa verimli olacağı kanaatindeyim. Şimdiden herkese hayırlı tezkereler.