SosyalMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2024 Askerlik yılı galiba, etrafımdaki herkes askere gitmeye başladı forumda da konusunu görünce bir postliyim dedim. Hayırlı tezkereler kazasız belasız hocam
Forumda daha fazla bedelli askerlik konusuna denk gelmeniz normal hocam. Çoğunluğumuz dijitale çalışan insanlarız. Benim için dijitalden 6 ay uzak kalmak, döndüğümde 0 müşteri, sıfır networkle ortada kalmak demek. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.