• 26-01-2024, 01:49:51
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nasirjones; Erzincan 59.topçu tugayında ptt var iş bankası var ziraat bankası var otogardan 10km uzaklıkta taksicilere dikkat et dolandırıyor asker olduğun belli olmasın taksimetre kapatıp giden devamlı kullandığım taksici var
    Astsubay olarak görev yaptım orada imzamdaki whatsapp numaramdan iletişime geçebilirsiniz
    Şefim var ol, gecenin bu saatinde hiç rahatsızlık vermeyeyim. Orada şu an görev yapan tabip arkadaşım var, kendisi sağolsun baya yardımcı oldu. Yine onun bilmediği ama benim aklıma gelen bir soru olursa müsait zamanda yazarım sana. Çok çok sağol. Kazasız belasız bitirmene sevindim.
  • 26-01-2024, 01:51:19
    #11
    Herkes bedelli gidiyor heralde bi enayi benim 😄😄 https://www.r10.net/sorum-var/396696...klanir-mi.html
  • 26-01-2024, 01:51:35
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nasirjones; Erzincan 59.topçu tugayında ptt var iş bankası var ziraat bankası var otogardan 10km uzaklıkta taksicilere dikkat et dolandırıyor asker olduğun belli olmasın taksimetre kapatıp giden devamlı kullandığım taksici var
    Astsubay olarak görev yaptım orada imzamdaki whatsapp numaramdan iletişime geçebilirsiniz
    Martın 7 sinde kısmetse oradayım. Kıymetli bilgilerin için teÅŸekkürler 🙏🏽
  • 26-01-2024, 01:53:57
    #13
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes bedelli gidiyor heralde bi enayi benim 😄😄 https://www.r10.net/sorum-var/396696...klanir-mi.html
    EstaÄŸfurullah, enayi demeyelim. Kendi adıma benim 6 ay askerlik yapmam demek kepenkleri kapatıp gitmem demekti. DeÄŸil 6 ay, 6 saat müşteriyle iletiÅŸime geçmeyince kıyamet kopuyor. Bu yüzden vatana olan borcumu bu ÅŸekilde ödemek durumunda kaldım. Siz de zamanınızı vererek ödeyeceksiniz ki bu da sizin nezdinizde eminim ki çok kıymetlidir. Kazasız belasız gidip gelin 🙏🏾
  • 26-01-2024, 02:03:55
    #14
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EstaÄŸfurullah, enayi demeyelim. Kendi adıma benim 6 ay askerlik yapmam demek kepenkleri kapatıp gitmem demekti. DeÄŸil 6 ay, 6 saat müşteriyle iletiÅŸime geçmeyince kıyamet kopuyor. Bu yüzden vatana olan borcumu bu ÅŸekilde ödemek durumunda kaldım. Siz de zamanınızı vererek ödeyeceksiniz ki bu da sizin nezdinizde eminim ki çok kıymetlidir. Kazasız belasız gidip gelin 🙏🏾
    Amin hocam inşallah. Bizimki niye açıklanmadı o canımı sıktı biraz 1 şubata daha çok var
  • 26-01-2024, 02:30:07
    #15
    hayırlı olsun hayırlı teskereler.neyseki 1 ay ya çok değil
  • 26-01-2024, 03:05:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    18 ay askerlik yaptım. 2000 yılında terhis oldum. Ordumuzdaki olumlu değişimler çok değerli. Bedelli askerliğin ise zararı olmadığı aksine faydası olduğu düşüncesindeyim. Parası imkanı olan bedell iaskerlik yapmalı.
    Herkese hayırlı askerlik ve hayırlı teskereler diliyorum.