18 ay askerlik yaptım. 2000 yılında terhis oldum. Ordumuzdaki olumlu değişimler çok değerli. Bedelli askerliğin ise zararı olmadığı aksine faydası olduğu düşüncesindeyim. Parası imkanı olan bedell iaskerlik yapmalı.
Herkese hayırlı askerlik ve hayırlı teskereler diliyorum.