Estağfurullah, enayi demeyelim. Kendi adıma benim 6 ay askerlik yapmam demek kepenkleri kapatıp gitmem demekti. Değil 6 ay, 6 saat müşteriyle iletişime geçmeyince kıyamet kopuyor. Bu yüzden vatana olan borcumu bu şekilde ödemek durumunda kaldım. Siz de zamanınızı vererek ödeyeceksiniz ki bu da sizin nezdinizde eminim ki çok kıymetlidir. Kazasız belasız gidip gelin 🙏🏾