Nasip kısmet. Kazasız belasız atlatmanıza sevindim. Darısı bizlere. Umarım sevdiklerinizden ayrı kaldığınız en uzun aralık bedelli askerlik süreci olur hayatınız boyunca..
Amin hocam teşekkürler sende inşallah güzel bir şekilde gider gelirsin şimdiden hayırlı olsun