Kendi arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla sıraya beraber girdiğin (önündeki-arkandaki) insanlarla aynı bölüğe düşmeniz oldukça olası.
Bizde denedik hocam onu kapıda ayırıyorlar yani bir ihtimal var mı dersen var ama çok çok düşük. Kapıda 20 komutan olduğunu düşün ve içeri girerken sen gel diyor öbürüne sen gel diyor kendi bölüğüne alıyor. Yani komutanım ben arkadaşımla girdim onuda bizim bölüğe alalım deme imkanın yok