Aynı yere düşsen bile aynı bölük içinde bile olman çok zor. Geçen ay amasya bedelliden geldim sadece tugay 4800 kişiydi ve bölükler 350 kişi olarak ayrılmıştı her bölüğün mıntıka alanı çok farklı uzaklıkta ve diğer mıntıka alanlarına girmen yasak
Kendi arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla sıraya beraber girdiğin (önündeki-arkandaki) insanlarla aynı bölüğe düşmeniz oldukça olası.