• 06-12-2023, 22:50:24
    #10
    🥇Innovative SEO Manager
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten ben kendi işimi yapıyorum konuyu tam okumamissiniz galiba bizde ayrı ev biraz ters oluyor yoksa başka eve de çıkma imkanım zaten var fazlasını kazanıyorum ama sorunlar ayni

    Elimden geleni yapıyorum hocam işlemiyor

    Hocam zaten kendi ayaklarimizin üzerindeyim Allaha şükür ama ister istemez anne baba biraz yaşlanınca yardım istiyorlar ve yok diyeniyoruz herşeyin farkındalar ama ev işleri konusunda yinede beni PC başında olunca boşta zannediyorlar bunu asamadik yoksa kazancını da herşeyin farkındalar aylık gelirim min. 3 asgari ücret onlara destek de oluyorum yani kendi ayak üzerinde durma muhabbeti degil
    Anladım fakat benim belirtmek istediğim kazanılan kazanç değil, sonuç olarak aile evinde yaşadığınız için tam olarak kendi düzeniniz oluşmuş değil. Kendi düzeniniz olmadığı için burda verilecek hiç bir önerinin çözüm olacağını düşünmüyorum. Kendi düzeniniz oluştuktan ve kendi hayatınızı kurduktan sonra beklediğiniz saygı muhtelemen sizin olacak.

    Bu tabi ki tamamen benim görüşüm, farklı arkadaşlarımız farklı düşüncelere sahip olabilir.
  • 06-12-2023, 22:55:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MEDIAFORDIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım fakat benim belirtmek istediğim kazanılan kazanç değil, sonuç olarak aile evinde yaşadığınız için tam olarak kendi düzeniniz oluşmuş değil. Kendi düzeniniz olmadığı için burda verilecek hiç bir önerinin çözüm olacağını düşünmüyorum. Kendi düzeniniz oluştuktan ve kendi hayatınızı kurduktan sonra beklediğiniz saygı muhtelemen sizin olacak.

    Bu tabi ki tamamen benim görüşüm, farklı arkadaşlarımız farklı düşüncelere sahip olabilir.
    Hocam ben sizi anlıyorum söylemek istediğinii ama Alanya da aile yapısına ters farklı eve çıkmak ondan dolayı banada ters zaten yalnız yaşamak ki öyle bir durumda bile evime gelip gidince yardım yine edicem yani burada konu saygı yada tek yaşam değil aileye yardım etmek gerekiyor ya evin bir bireyi olarak bizimkiler bunu birazcık abartıyor birde beni PC başında görünce ve hayatlarında ilk defa bu şekilde kazanç yöntemi görünce alisamiyorlar onlar bilgisayarı sadece oyun için var zannediyorlar 😁 ondan dolayı sadece gündüzleri bir sistem lazım bana ya bir PC başı işe gircem ya bir yerin kıtasına ortak olup bilgisayarı tasiycam işe gidip gelirmis gibi devam edicem böyle bir çözüm lazım ☺️
  • 06-12-2023, 23:35:27
    #12
    Hocam bu klasik evden çalışan herkesin yaşadığı bir sorun.
    Çözümü'de yok. Evden çıkmadığı sürece evde bir iş varsa o önceliklidir.

    Kimse laf anlamaz , müşterin bekliyor , para kaybettin , yok dosya kaydedeceğim emek verdim vs önemi yok

    Evde bir iş varsa kendi işini bırakıp ona bakacaksın , dünya yıkılsa bile evdeki o işe bakmalısın
  • 06-12-2023, 23:49:42
    #13
    Kırsala geldiğimden beri yaşadığım en büyük sorun, şehirdeyken ufak bir ofisim vardı, ona gelene dek de laptopu kucaklayıp oturabileceğim birçok yer… kırsalda kaçış noktası yok. Kafana göre dışarı bile çıkamıyorsun, soğuk

    Ama şöyle bir avantajı var hocam, benim şehirdeki ofisin kirasını senelik 60 k istemişlerdi bu sene, eve taşımıştım ben de. Burada benim dükkanın 5 katı büyüklüğünde depo tarzı yerlerin kirası gülünç seviyede. Tutulabilir yani şekline şemaline bakmadan, maksat evden uzaklaşmak zaten.
  • 06-12-2023, 23:59:19
    #14
    Ofis kesinlikle şart. Ev ortamında çalıştığında seni hep boş zannediyorlar halbuki işinin başında olduğunu anlamıyorlar. Ofis tutup sabah 9 akşam 6 mesai yapar gibi çalışmak lazım.
  • 07-12-2023, 00:12:55
    #15
    bu tarz sorunlar malasef evde,masabaşı işte çalışan nerdeyse herkesin ortak sorunu hocam.zamanında ben de yaşadım mesela ama dediginiz sorunlar ailemde yoktu.tam aksine son derece dikkatliydiler güzelce çalışayım diye.ama eve gelen akrabalar,komşular,misafirler filan boş boş evde oturuyor diye sürekli laf ederdi.mesela amcamdı galiba,sürekli beni bimde,a101de filan işe sokmaya çalışırdı.işte boş boş oturuyor bi işe sokayım şunu bari bi işe yarasın falan diyip dururdu.

    sonra bizimkiler bigün geldi bana dedi ki işte sana bi dükkan açalım,işini orda yap.yani işine engel olmayacak bişey olsun ama bi taraftanda dışarıdan bakanlar sonunda bi iş buldu,boş boş evde oturuyor demesin diye.pc dükkanı açtım,basit usulde esnaf oldum.dükkanın içinede sadece fare,klavye,kablo gibi az ve ucuz ürünler doldurdum.tüm gün evde yaptıgım işi dükkanda yapıyordum + eger gelip fare,klavye filan isteyen olursa onu verip gönderiyordum.tamir,pc satışı filan yok tabi...kısacası maksat,dışardan bakanlar bi iş yapıyor desinler.içerde sen yine aynı işe devam et.

    ailenin evi dururken,aynı şehirde farklı eve çıkmak malasef bizim memleketdede olacak iş degildi.ama ucuz,küçük bi dükkan açıp dedigim gibi bişey yapabilirsin kazancın iyiyse.çünkü dükkan açarsan sonuçta vergi filan çıkacak masrafsız,ugraştırmayacak,benim yaptıgım tarz bişey ayarlamayıda bi düşün derim hocam.dükkanda rahat rahat işini yaparsın,evdekilerden kurtulursun
  • 07-12-2023, 00:16:32
    #16
    ofis kesinlikle şart hocam, gerekirse paylaşımlı ofis filanda olur köydeyim dediniz ama paylaşımdan kastım şudur, bi muhasebeci ofisine girip boş masa sandalye ofis gibi kullanmak istiyorum kiraya ortak olurum gibi tekliflerle gidebilirsiniz, köyde mutlaka kooperatife yada basit usül tacirelere bakan biri vardır, mükellefide azdır en fazla 50-80 kişidir masrafları bölüşmeyi kabul eder, evdekilere trilyonda kazansan o an çalıştığını başında durman gerektiğini 1-2 dakikada olsa atıyorum canlı desteğe ara vermenin yada işini yarım bırakmanın tabiri caizse dolandırıcılık gibi algılanacağını anlatamazsın, ayda 3-4 asgari ücret kazanıyorum hala babamlar bana "internetten paramı kazanılır, git sigortalı iş bul çalış ne bağkur filan ben anlamam" diyor, onlara kalsa fabrikada asgariye çalışayım sigortam olsun adresim belli olsun yeter, onu görmüş onu biliyorlar çünkü.
    • mehmetyerli
    • ssmedyadanısmanlık
    mehmetyerli ve ssmedyadanısmanlık bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-12-2023, 00:21:02
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu klasik evden çalışan herkesin yaşadığı bir sorun.
    Çözümü'de yok. Evden çıkmadığı sürece evde bir iş varsa o önceliklidir.

    Kimse laf anlamaz , müşterin bekliyor , para kaybettin , yok dosya kaydedeceğim emek verdim vs önemi yok

    Evde bir iş varsa kendi işini bırakıp ona bakacaksın , dünya yıkılsa bile evdeki o işe bakmalısın
    Evet hocam tamda aynı sorunlar 😌
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırsala geldiğimden beri yaşadığım en büyük sorun, şehirdeyken ufak bir ofisim vardı, ona gelene dek de laptopu kucaklayıp oturabileceğim birçok yer… kırsalda kaçış noktası yok. Kafana göre dışarı bile çıkamıyorsun, soğuk

    Ama şöyle bir avantajı var hocam, benim şehirdeki ofisin kirasını senelik 60 k istemişlerdi bu sene, eve taşımıştım ben de. Burada benim dükkanın 5 katı büyüklüğünde depo tarzı yerlerin kirası gülünç seviyede. Tutulabilir yani şekline şemaline bakmadan, maksat evden uzaklaşmak zaten.
    Evet hocam kırsal iyi kafan sakın PC de çalışıyorum sıkılınca bı orman havası bir mantar toplama falan iyi oluyor ve bizim burada öyle bir depo falan kiralık yok hep müstakil ev yani varsa tutsam bile ise gitmiş olmuyorum öyle bir atmosfer yok en iyisi dediğim gibi bir yere ortak kira yada bilgisayar başı bir iş bulmam olacak zaten parayı onemsemezsem çok isteyen olur gel dükkanda duruver diye paraninda hiç bir önemi yok normal maaş alayım desem yetiremezler zaten bizim gjbi insanlara 😌☺️
    Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofis kesinlikle şart. Ev ortamında çalıştığında seni hep boş zannediyorlar halbuki işinin başında olduğunu anlamıyorlar. Ofis tutup sabah 9 akşam 6 mesai yapar gibi çalışmak lazım.
    Evet aynı dusuncedeyiz hocam
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz sorunlar malasef evde,masabaşı işte çalışan nerdeyse herkesin ortak sorunu hocam.zamanında ben de yaşadım mesela ama dediginiz sorunlar ailemde yoktu.tam aksine son derece dikkatliydiler güzelce çalışayım diye.ama eve gelen akrabalar,komşular,misafirler filan boş boş evde oturuyor diye sürekli laf ederdi.mesela amcamdı galiba,sürekli beni bimde,a101de filan işe sokmaya çalışırdı.işte boş boş oturuyor bi işe sokayım şunu bari bi işe yarasın falan diyip dururdu.

    sonra bizimkiler bigün geldi bana dedi ki işte sana bi dükkan açalım,işini orda yap.yani işine engel olmayacak bişey olsun ama bi taraftanda dışarıdan bakanlar sonunda bi iş buldu,boş boş evde oturuyor demesin diye.pc dükkanı açtım,basit usulde esnaf oldum.dükkanın içinede sadece fare,klavye,kablo gibi az ve ucuz ürünler doldurdum.tüm gün evde yaptıgım işi dükkanda yapıyordum + eger gelip fare,klavye filan isteyen olursa onu verip gönderiyordum.tamir,pc satışı filan yok tabi...kısacası maksat,dışardan bakanlar bi iş yapıyor desinler.içerde sen yine aynı işe devam et.

    ailenin evi dururken,aynı şehirde farklı eve çıkmak malasef bizim memleketdede olacak iş degildi.ama ucuz,küçük bi dükkan açıp dedigim gibi bişey yapabilirsin kazancın iyiyse.çünkü dükkan açarsan sonuçta vergi filan çıkacak masrafsız,ugraştırmayacak,benim yaptıgım tarz bişey ayarlamayıda bi düşün derim hocam.dükkanda rahat rahat işini yaparsın,evdekilerden kurtulursun
    Tamda bundan bahsediyorum hocam bizim yöremizde çok ters bu ayrı ev olayı ama düşündüğüm gibi bir ofis yada basit masa başı bir iş bakicam kendime şu an da vergi veriyorum zaten dükkanın tek farkı kira odeyecegim ve elektrik su olacak ama web tasarım reklam fiziksel müşteriden de alsam güzel bir tabela ile o farkın fazlasi kazanç olarak yine döner bana insanlar dışarda fiziksel olarak bulamıyorlar bu işleri yapan bir işletme falan bir butige giriyorum adam diyor yapicaz ama bu işlerden anlayan yapan birisine bulamıyoruz ki diyor Alanya'da hiç yok bu tarz web ajansı 😌
  • 07-12-2023, 00:23:10
    #18
    Çözümü şu şekilde yapmanı öneririm boşa kira verme .. herhangi bir şirkete işe girdiğini söyle banka veya Türkcell vs 😂 evden çalışıyorum de ve bilgisayarımı izliyorlar de belli bi süre dokunmayınca uyarı veriyorlar gibi bu tarz bişey söyle hayal gücüne göre , başkasının şirketinde çalıştığını bilirlerse bişey diyemezler