ofis kesinlikle şart hocam, gerekirse paylaşımlı ofis filanda olur köydeyim dediniz ama paylaşımdan kastım şudur, bi muhasebeci ofisine girip boş masa sandalye ofis gibi kullanmak istiyorum kiraya ortak olurum gibi tekliflerle gidebilirsiniz, köyde mutlaka kooperatife yada basit usül tacirelere bakan biri vardır, mükellefide azdır en fazla 50-80 kişidir masrafları bölüşmeyi kabul eder, evdekilere trilyonda kazansan o an çalıştığını başında durman gerektiğini 1-2 dakikada olsa atıyorum canlı desteğe ara vermenin yada işini yarım bırakmanın tabiri caizse dolandırıcılık gibi algılanacağını anlatamazsın, ayda 3-4 asgari ücret kazanıyorum hala babamlar bana "internetten paramı kazanılır, git sigortalı iş bul çalış ne bağkur filan ben anlamam" diyor, onlara kalsa fabrikada asgariye çalışayım sigortam olsun adresim belli olsun yeter, onu görmüş onu biliyorlar çünkü.