Kırsala geldiğimden beri yaşadığım en büyük sorun, şehirdeyken ufak bir ofisim vardı, ona gelene dek de laptopu kucaklayıp oturabileceğim birçok yer
kırsalda kaçış noktası yok. Kafana göre dışarı bile çıkamıyorsun, soğuk
Ama şöyle bir avantajı var hocam, benim şehirdeki ofisin kirasını senelik 60 k istemişlerdi bu sene, eve taşımıştım ben de. Burada benim dükkanın 5 katı büyüklüğünde depo tarzı yerlerin kirası gülünç seviyede. Tutulabilir yani şekline şemaline bakmadan, maksat evden uzaklaşmak zaten.