Hocam bu klasik evden çalışan herkesin yaşadığı bir sorun.
Çözümü'de yok. Evden çıkmadığı sürece evde bir iş varsa o önceliklidir.
Kimse laf anlamaz , müşterin bekliyor , para kaybettin , yok dosya kaydedeceğim emek verdim vs önemi yok
Evde bir iş varsa kendi işini bırakıp ona bakacaksın , dünya yıkılsa bile evdeki o işe bakmalısın
Evet hocam tamda aynı sorunlar 😌
Kırsala geldiğimden beri yaşadığım en büyük sorun, şehirdeyken ufak bir ofisim vardı, ona gelene dek de laptopu kucaklayıp oturabileceğim birçok yer
kırsalda kaçış noktası yok. Kafana göre dışarı bile çıkamıyorsun, soğuk
Ama şöyle bir avantajı var hocam, benim şehirdeki ofisin kirasını senelik 60 k istemişlerdi bu sene, eve taşımıştım ben de. Burada benim dükkanın 5 katı büyüklüğünde depo tarzı yerlerin kirası gülünç seviyede. Tutulabilir yani şekline şemaline bakmadan, maksat evden uzaklaşmak zaten.
Evet hocam kırsal iyi kafan sakın PC de çalışıyorum sıkılınca bı orman havası bir mantar toplama falan iyi oluyor ve bizim burada öyle bir depo falan kiralık yok hep müstakil ev yani varsa tutsam bile ise gitmiş olmuyorum öyle bir atmosfer yok en iyisi dediğim gibi bir yere ortak kira yada bilgisayar başı bir iş bulmam olacak zaten parayı onemsemezsem çok isteyen olur gel dükkanda duruver diye paraninda hiç bir önemi yok normal maaş alayım desem yetiremezler zaten bizim gjbi insanlara 😌☺️
Ofis kesinlikle şart. Ev ortamında çalıştığında seni hep boş zannediyorlar halbuki işinin başında olduğunu anlamıyorlar. Ofis tutup sabah 9 akşam 6 mesai yapar gibi çalışmak lazım.
Evet aynı dusuncedeyiz hocam
bu tarz sorunlar malasef evde,masabaşı işte çalışan nerdeyse herkesin ortak sorunu hocam.zamanında ben de yaşadım mesela ama dediginiz sorunlar ailemde yoktu.tam aksine son derece dikkatliydiler güzelce çalışayım diye.ama eve gelen akrabalar,komşular,misafirler filan boş boş evde oturuyor diye sürekli laf ederdi.mesela amcamdı galiba,sürekli beni bimde,a101de filan işe sokmaya çalışırdı.işte boş boş oturuyor bi işe sokayım şunu bari bi işe yarasın falan diyip dururdu.
sonra bizimkiler bigün geldi bana dedi ki işte sana bi dükkan açalım,işini orda yap.yani işine engel olmayacak bişey olsun ama bi taraftanda dışarıdan bakanlar sonunda bi iş buldu,boş boş evde oturuyor demesin diye.pc dükkanı açtım,basit usulde esnaf oldum.dükkanın içinede sadece fare,klavye,kablo gibi az ve ucuz ürünler doldurdum.tüm gün evde yaptıgım işi dükkanda yapıyordum + eger gelip fare,klavye filan isteyen olursa onu verip gönderiyordum.tamir,pc satışı filan yok tabi...kısacası maksat,dışardan bakanlar bi iş yapıyor desinler.içerde sen yine aynı işe devam et.
ailenin evi dururken,aynı şehirde farklı eve çıkmak malasef bizim memleketdede olacak iş degildi.ama ucuz,küçük bi dükkan açıp dedigim gibi bişey yapabilirsin kazancın iyiyse.çünkü dükkan açarsan sonuçta vergi filan çıkacak

masrafsız,ugraştırmayacak,benim yaptıgım tarz bişey ayarlamayıda bi düşün derim hocam.dükkanda rahat rahat işini yaparsın,evdekilerden kurtulursun
Tamda bundan bahsediyorum hocam bizim yöremizde çok ters bu ayrı ev olayı ama düşündüğüm gibi bir ofis yada basit masa başı bir iş bakicam kendime şu an da vergi veriyorum zaten dükkanın tek farkı kira odeyecegim ve elektrik su olacak ama web tasarım reklam fiziksel müşteriden de alsam güzel bir tabela ile o farkın fazlasi kazanç olarak yine döner bana insanlar dışarda fiziksel olarak bulamıyorlar bu işleri yapan bir işletme falan bir butige giriyorum adam diyor yapicaz ama bu işlerden anlayan yapan birisine bulamıyoruz ki diyor Alanya'da hiç yok bu tarz web ajansı 😌