Hocam zaten ben kendi işimi yapıyorum konuyu tam okumamissiniz galiba bizde ayrı ev biraz ters oluyor yoksa başka eve de çıkma imkanım zaten var fazlasını kazanıyorum ama sorunlar ayni
Elimden geleni yapıyorum hocam işlemiyor
Hocam zaten kendi ayaklarimizin üzerindeyim Allaha şükür ama ister istemez anne baba biraz yaşlanınca yardım istiyorlar ve yok diyeniyoruz herşeyin farkındalar ama ev işleri konusunda yinede beni PC başında olunca boşta zannediyorlar bunu asamadik yoksa kazancını da herşeyin farkındalar aylık gelirim min. 3 asgari ücret onlara destek de oluyorum yani kendi ayak üzerinde durma muhabbeti degil
Anladım fakat benim belirtmek istediğim kazanılan kazanç değil, sonuç olarak aile evinde yaşadığınız için tam olarak kendi düzeniniz oluşmuş değil. Kendi düzeniniz olmadığı için burda verilecek hiç bir önerinin çözüm olacağını düşünmüyorum. Kendi düzeniniz oluştuktan ve kendi hayatınızı kurduktan sonra beklediğiniz saygı muhtelemen sizin olacak.
Bu tabi ki tamamen benim görüşüm, farklı arkadaşlarımız farklı düşüncelere sahip olabilir.