Ofis kesinlikle şart. Ev ortamında çalıştığında seni hep boş zannediyorlar halbuki işinin başında olduğunu anlamıyorlar. Ofis tutup sabah 9 akşam 6 mesai yapar gibi çalışmak lazım.