bu tarz sorunlar malasef evde,masabaşı işte çalışan nerdeyse herkesin ortak sorunu hocam.zamanında ben de yaşadım mesela ama dediginiz sorunlar ailemde yoktu.tam aksine son derece dikkatliydiler güzelce çalışayım diye.ama eve gelen akrabalar,komşular,misafirler filan boş boş evde oturuyor diye sürekli laf ederdi.mesela amcamdı galiba,sürekli beni bimde,a101de filan işe sokmaya çalışırdı.işte boş boş oturuyor bi işe sokayım şunu bari bi işe yarasın falan diyip dururdu.

sonra bizimkiler bigün geldi bana dedi ki işte sana bi dükkan açalım,işini orda yap.yani işine engel olmayacak bişey olsun ama bi taraftanda dışarıdan bakanlar sonunda bi iş buldu,boş boş evde oturuyor demesin diye.pc dükkanı açtım,basit usulde esnaf oldum.dükkanın içinede sadece fare,klavye,kablo gibi az ve ucuz ürünler doldurdum.tüm gün evde yaptıgım işi dükkanda yapıyordum + eger gelip fare,klavye filan isteyen olursa onu verip gönderiyordum.tamir,pc satışı filan yok tabi...kısacası maksat,dışardan bakanlar bi iş yapıyor desinler.içerde sen yine aynı işe devam et.

ailenin evi dururken,aynı şehirde farklı eve çıkmak malasef bizim memleketdede olacak iş degildi.ama ucuz,küçük bi dükkan açıp dedigim gibi bişey yapabilirsin kazancın iyiyse.çünkü dükkan açarsan sonuçta vergi filan çıkacak masrafsız,ugraştırmayacak,benim yaptıgım tarz bişey ayarlamayıda bi düşün derim hocam.dükkanda rahat rahat işini yaparsın,evdekilerden kurtulursun