GrupSoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne zormuş çocuğu sünnet ettirmek
38
●2.068
- 11-11-2023, 23:08:23İlk çişini yapana kadar 2 3 saat ağladı. Krem verdiler çişten sonra sürün diye de böyle krem mi olur. Yoğun bir krem ve yayılması için bastırmak gerekiyor oda acıtıyor. 1 kere sürebildim :/fbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2023, 01:38:32Ben de 7 yaşında olmuştum hocam, geç sanıyordum meğersem benden geç olanlar da varmışobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Ameliyat gibi geçmiş benimki, narkozu verip uyutup, odada yapıp sonra açmışım gözümü servislerde.
- 12-11-2023, 10:08:21benim ailemde dinsizide var katoliğide hatta 3 yıl belçikada yaşadım ama senin gibi saygısız birini görmedim.dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne demek müslümanların düşünceleri saçma yada müslüman topluluğun.
Asıl bana göre senin bu düşüncen saçma, belli bir kitle belli bir topluluk belli bir inanca inanırlar ve orada havasını nüfus ediyorsan yada yaşadıysan saygı duymalısın. hindistan gezimde ineğe taptıklarını gördüğümde güldüm fakat hindistanlı biri yanıma yaklaştığında onunla birlikte ineğe saygı gösterdim.
Hatta bu bir çok dinde taklidi i-man diye geçer yani karşısındakini incitmeden saygıyla selamlamak, ama sizin gibilerin atalarımız olan (tabi bu sizin iddianız) m*ymun neslinden geldiği konusunda bende inanmaya başladım. - 12-11-2023, 10:22:55Günaydın. Tartışmaya gerek yok arkadaş bir yandan haklı. Sonuçta sünnet farz değil. Yaptırmak zorunlu değil ama yine Müslümanlıkta farz olmayan başka şeyler gibi farz zannediliyor ve bir toplum baskısı var. Ben dini yönden değil ama sağlık için yaptırdım. Ne kadar evde çocuğun temizliğine dikkat edilsede okula başladı orada takip edemiyorsun. İkinci kez pipi ucu iltihap kapınca yaptırmaya karar verdikmesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-11-2023, 10:39:245 aylıkken ettirdim bir de kulağından parça alınmıştı ikisini bir arada yaptırdım, 3 saat çok ağladı ilaç vs.kullanamıyor hâliyle o acıyı çekti kucağımızda canımın içi 😀 Hastanede sırtımda papağan gezdirir gibi 3 saat deli dana gibi gidip gelmiştim, kötü oluyor. Mental olarak kendinizi hazırlayın. 5 yaş ama yine daha algısı açık bir yaş. Fazla birşey olacağını düşünmüyorum. Keşke doğduğunda onu tanımazken ettirseymişim 😃
- 12-11-2023, 10:42:25Önce yazdigimi beyninle oku. Toplum baskisi sacma bir seydir. Aksini iddaa ediyorsan gidip kenarda aglayabilirsin.mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(sağlıklı bir sünnet aşaması olur umarım geçmiş olsun)
. Ameliyat gibi geçmiş benimki, narkozu verip uyutup, odada yapıp sonra açmışım gözümü servislerde.