• 11-11-2023, 21:50:21
    #19
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ettireceğim araştırıyorum.
    Hem çocuk hem biz perişan olduk valla. Küçükse yaptırın hiç düşünmeyin.
  • 11-11-2023, 23:05:48
    #20
    9 aylıkken ettirdik. Anestezi lokal olduğu için elini kolunu tuttuk diye ağladı sünneti hissetmedi bile. Birde ilk çişinde ağladı sonra hiçbir problem olmadı.
  • 11-11-2023, 23:08:23
    #21
    fbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    9 aylıkken ettirdik. Anestezi lokal olduğu için elini kolunu tuttuk diye ağladı sünneti hissetmedi bile. Birde ilk çişinde ağladı sonra hiçbir problem olmadı.
    İlk çişini yapana kadar 2 3 saat ağladı. Krem verdiler çişten sonra sürün diye de böyle krem mi olur. Yoğun bir krem ve yayılması için bastırmak gerekiyor oda acıtıyor. 1 kere sürebildim :/
  • 12-11-2023, 01:38:32
    #22
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin ki yine erkenmiş hocam beni 14-15 yaşında sünnet ettiler (sağlıklı bir sünnet aşaması olur umarım geçmiş olsun)
    Ben de 7 yaşında olmuştum hocam, geç sanıyordum meğersem benden geç olanlar da varmış . Ameliyat gibi geçmiş benimki, narkozu verip uyutup, odada yapıp sonra açmışım gözümü servislerde.
  • 12-11-2023, 09:41:55
    #23
    Bence yaptirmayin
  • 12-11-2023, 10:08:21
    #24
    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    musluman olmadigimiz ve muslumanlarin icinde yasamadigimiz boyle sacma toplum baskilarina ya da geleneklere maruz kalmayacak
    benim ailemde dinsizide var katoliğide hatta 3 yıl belçikada yaşadım ama senin gibi saygısız birini görmedim.
    Ne demek müslümanların düşünceleri saçma yada müslüman topluluğun.
    Asıl bana göre senin bu düşüncen saçma, belli bir kitle belli bir topluluk belli bir inanca inanırlar ve orada havasını nüfus ediyorsan yada yaşadıysan saygı duymalısın. hindistan gezimde ineğe taptıklarını gördüğümde güldüm fakat hindistanlı biri yanıma yaklaştığında onunla birlikte ineğe saygı gösterdim.
    Hatta bu bir çok dinde taklidi i-man diye geçer yani karşısındakini incitmeden saygıyla selamlamak, ama sizin gibilerin atalarımız olan (tabi bu sizin iddianız) m*ymun neslinden geldiği konusunda bende inanmaya başladım.
  • 12-11-2023, 10:22:55
    #25
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ailemde dinsizide var katoliğide hatta 3 yıl belçikada yaşadım ama senin gibi saygısız birini görmedim.
    Ne demek müslümanların düşünceleri saçma yada müslüman topluluğun.
    Asıl bana göre senin bu düşüncen saçma, belli bir kitle belli bir topluluk belli bir inanca inanırlar ve orada havasını nüfus ediyorsan yada yaşadıysan saygı duymalısın. hindistan gezimde ineğe taptıklarını gördüğümde güldüm fakat hindistanlı biri yanıma yaklaştığında onunla birlikte ineğe saygı gösterdim.
    Hatta bu bir çok dinde taklidi i-man diye geçer yani karşısındakini incitmeden saygıyla selamlamak, ama sizin gibilerin atalarımız olan (tabi bu sizin iddianız) m*ymun neslinden geldiği konusunda bende inanmaya başladım.
    Günaydın. Tartışmaya gerek yok arkadaş bir yandan haklı. Sonuçta sünnet farz değil. Yaptırmak zorunlu değil ama yine Müslümanlıkta farz olmayan başka şeyler gibi farz zannediliyor ve bir toplum baskısı var. Ben dini yönden değil ama sağlık için yaptırdım. Ne kadar evde çocuğun temizliğine dikkat edilsede okula başladı orada takip edemiyorsun. İkinci kez pipi ucu iltihap kapınca yaptırmaya karar verdik
  • 12-11-2023, 10:39:24
    #26
    5 aylıkken ettirdim bir de kulağından parça alınmıştı ikisini bir arada yaptırdım, 3 saat çok ağladı ilaç vs.kullanamıyor hâliyle o acıyı çekti kucağımızda canımın içi 😀 Hastanede sırtımda papağan gezdirir gibi 3 saat deli dana gibi gidip gelmiştim, kötü oluyor. Mental olarak kendinizi hazırlayın. 5 yaş ama yine daha algısı açık bir yaş. Fazla birşey olacağını düşünmüyorum. Keşke doğduğunda onu tanımazken ettirseymişim 😃
  • 12-11-2023, 10:42:25
    #27
    dev
    Kurumsal Üye
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim ailemde dinsizide var katoliğide hatta 3 yıl belçikada yaşadım ama senin gibi saygısız birini görmedim.
    Ne demek müslümanların düşünceleri saçma yada müslüman topluluğun.
    Asıl bana göre senin bu düşüncen saçma, belli bir kitle belli bir topluluk belli bir inanca inanırlar ve orada havasını nüfus ediyorsan yada yaşadıysan saygı duymalısın. hindistan gezimde ineğe taptıklarını gördüğümde güldüm fakat hindistanlı biri yanıma yaklaştığında onunla birlikte ineğe saygı gösterdim.
    Hatta bu bir çok dinde taklidi i-man diye geçer yani karşısındakini incitmeden saygıyla selamlamak, ama sizin gibilerin atalarımız olan (tabi bu sizin iddianız) m*ymun neslinden geldiği konusunda bir bende inanmaya başladım.
    Önce yazdigimi beyninle oku. Toplum baskisi sacma bir seydir. Aksini iddaa ediyorsan gidip kenarda aglayabilirsin.