5 aylıkken ettirdim bir de kulağından parça alınmıştı ikisini bir arada yaptırdım, 3 saat çok ağladı ilaç vs.kullanamıyor hâliyle o acıyı çekti kucağımızda canımın içi 😀 Hastanede sırtımda papağan gezdirir gibi 3 saat deli dana gibi gidip gelmiştim, kötü oluyor. Mental olarak kendinizi hazırlayın. 5 yaş ama yine daha algısı açık bir yaş. Fazla birşey olacağını düşünmüyorum. Keşke doğduğunda onu tanımazken ettirseymişim 😃