sizin ki yine erkenmiş hocam beni 14-15 yaşında sünnet ettiler

(sağlıklı bir sünnet aşaması olur umarım geçmiş olsun)
Ben de 7 yaşında olmuştum hocam, geç sanıyordum meğersem benden geç olanlar da varmış

. Ameliyat gibi geçmiş benimki, narkozu verip uyutup, odada yapıp sonra açmışım gözümü servislerde.