fbdogmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 aylıkken ettirdik. Anestezi lokal olduğu için elini kolunu tuttuk diye ağladı sünneti hissetmedi bile. Birde ilk çişinde ağladı sonra hiçbir problem olmadı.
İlk çişini yapana kadar 2 3 saat ağladı. Krem verdiler çişten sonra sürün diye de böyle krem mi olur. Yoğun bir krem ve yayılması için bastırmak gerekiyor oda acıtıyor. 1 kere sürebildim :/