mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ailemde dinsizide var katoliğide hatta 3 yıl belçikada yaşadım ama senin gibi saygısız birini görmedim.
Ne demek müslümanların düşünceleri saçma yada müslüman topluluğun.
Asıl bana göre senin bu düşüncen saçma, belli bir kitle belli bir topluluk belli bir inanca inanırlar ve orada havasını nüfus ediyorsan yada yaşadıysan saygı duymalısın. hindistan gezimde ineğe taptıklarını gördüğümde güldüm fakat hindistanlı biri yanıma yaklaştığında onunla birlikte ineğe saygı gösterdim.
Hatta bu bir çok dinde taklidi i-man diye geçer yani karşısındakini incitmeden saygıyla selamlamak, ama sizin gibilerin atalarımız olan (tabi bu sizin iddianız) m*ymun neslinden geldiği konusunda bir bende inanmaya başladım.
Önce yazdigimi beyninle oku. Toplum baskisi sacma bir seydir. Aksini iddaa ediyorsan gidip kenarda aglayabilirsin.