Kız arkadaşımla telefonda Konuşabilecegim konular
39
●14.778
- 06-06-2009, 02:30:08Üyeliği durdurulduyavaş yavaş +16 konulara gir.konu konuyu açıo (:
- 06-06-2009, 02:36:43Sevdiğim bana seni seviyorum demiyor naaapmalıyım sayın webmaster bey

Yakında yukarıdaki hallere gelecez sanırım. Sloganda ;
"Dertlilerin Dermanı,Aşıkların Sözcüsü R10" olur - 06-06-2009, 02:38:40Üyeliği durduruldutatilde tanışmıştık..CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senedir ayrı kaldık sora yine çıktk
zor ama seviyoruz napalım - 06-06-2009, 11:11:43Üyeliği durdurulduOff-Topic bölümüne açılan konular neden bazen birilerini rahassız ediyor anlamış eğilim , eğer konuyu beğenmiyorsan okuma sana oku diyen yok zaten, yok aşk forumu olmuş yoksa webmaster forumu deil artık gibisinden saçma yorumlar yazmaya gerek yok, burası webmaster forumu ve web hakkında konu istiyorsan Off-Topic çık bir üst bölümlere ve katagorilere tıkla. sizin yüzünüzden konu açmaya çekinir olduk, yöneticiler şikayetçi deil durumdan siz niye şikayetçi oluyorsunuz , olsanıda konuyu baltalama tartışmaya yol açma gibi yorumlar yapmaya ne hakkınız var nede yetkiniz var.
ismi üzerinde Off-Topic
herkes içinden gelenleri paylaşıyor, ve buraya konu açanlarda sorumlarını anlatarak çözüm bulmaya çalışıyor
istemyen konulara bakmasın bu kadar basit
ne zaman yöneticiler bu konuları açmayın derse o zaman açmayız , şimdi kendinizi boşu boşuna yıtmayın - 06-06-2009, 13:38:51Üyeliği durdurulduSondaki link olayı güzel olmuşcezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hey allahım ya...
En iyi yöntem kavga etmek
- 06-06-2009, 13:52:25Bir kaç mesajında daha gördüm nofollow bir işine yaramaz böyle gizli gizli link kasmak, imzana yaz daha kolay olurdu yainfratime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2009, 13:59:48Üyeliği durdurulduBurası yerı değil ama neyse yazayım hocam dun siteme post atarken geldı aklıma.Belki işe yarar diye düşündüm.İmzaya eklesem olmaz imza değişince oda ddeğişicek ozaman faydası pek olmıcak.Bende linkimi ekliyeyim bakalım dedim belki faydasını görürüm seo açısından.hocam bu zaten 3veya4cu link atışım
.Faydasını görürsem zaten imzaya eklicem.Ama ilk önce bunun işe yarayıp yaramadıgını tespit etmem lazım.Bir kaç konuya ekledim okadar Yasaksa kaldırabilirim.Bu arada gizli filan link atmıyorum ki.Nasıl konulara link veriyorsak o şekilde verdim.Dediğim gibi kaldırabilirim
- 06-06-2009, 14:02:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmada bu senin çaylaklığını gösterir...


bunlar geldi şimdilik