• 05-06-2009, 22:03:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    r10 ne hallere geldi yahu. Eskiden webmaster forumuydu burası.
  • 05-06-2009, 22:03:54
    #11
    by_Ferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Çıkıyoruz o istanbulda bende kendi memelketimde 2007 de taitlde tanıştık

    Nasıl çıktığınız merak ettim doğrusu sen uzak o uzak zor iş kardeşim../:
  • 05-06-2009, 22:17:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende hemen bu ilişkiyi söküp attın

    Konuşacak birşey kalmadıysa iş bitmiştir eğer konuşacak birşeyleri varsa bulabiliryorlarsa problem yok ama arkadaş herşeyi konuştuk demiş yapacak birşey yok siz bulamıyorsanız biz hiç bulamayız
  • 05-06-2009, 22:19:36
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ne hallere geldi yahu. Eskiden webmaster forumuydu burası.
    aynen.off topic te hep aşk konuları açılır oldu
  • 05-06-2009, 22:20:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ne hallere geldi yahu. Eskiden webmaster forumuydu burası.
    Halende WebMaster Forumu
  • 05-06-2009, 22:33:41
    #15
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen.off topic te hep aşk konuları açılır oldu
    İnsanların olduğu yerde sevgiden söz edilmesi doğal.
  • 05-06-2009, 23:27:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Daha az konuşmaya çalışın mesela.Biraz özlem oluşsun.
    Kızın bildiği konulardan sohbet edin.Bayılırlar anlatmaya durmak bilmez çeneleri.Örn:yemek sohbetleri,banada ögret işte böyle yapalım soyle edelim arada da ufak ufak taş atarsın.onu kızdıracak türden.Bir bakmışsın konusmuyor derken kavga bile etmeye başlamışsınız.Sorunları problemleri varsa onları çözmeye çalış,felsefe yap biraz bunlar geldi şimdilik..
  • 05-06-2009, 23:34:22
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    by_Ferhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Kız arkadaşımla konuşacak konu kalmadı herşeyi konuştuk konuşacak konu bulamıyorum
    Yavaş yavaş bana sogudunu anladım ne tür konular önerirsiniz telefonda konuşacagım
    Dünyada başka kız mı yok; şunlara bulunmaz hint kumaşı değeri vermeyelim arkadaşlar..
  • 05-06-2009, 23:35:54
    #18
    Aynen r10 ne hallere geldi diyorum Tuvalette çok kalıyorum yardım etcek varmı.Konulara bak.

    -rep hak ettiyimi düşünmüyorum.Sadece düşüncem budur !!!!