Burası yerı değil ama neyse yazayım hocam dun siteme post atarken geldı aklıma.Belki işe yarar diye düşündüm.İmzaya eklesem olmaz imza değişince oda ddeğişicek ozaman faydası pek olmıcak.Bende linkimi ekliyeyim bakalım dedim belki faydasını görürüm seo açısından.hocam bu zaten 3veya4cu link atışım .Faydasını görürsem zaten imzaya eklicem.Ama ilk önce bunun işe yarayıp yaramadıgını tespit etmem lazım.Bir kaç konuya ekledim okadar Yasaksa kaldırabilirim.Bu arada gizli filan link atmıyorum ki.Nasıl konulara link veriyorsak o şekilde verdim.Dediğim gibi kaldırabilirim