Ben zaten seocu değilim kı çaylak olmam normal değilmi birşeyler ögrenmek ıcın bu forumda yer alıyorum.Yanlışımsa bu yanlışımı şimdi ögrenmiş oldum ve birdaha yapmıcagımı gösterir.