Off-Topic bölümüne açılan konular neden bazen birilerini rahassız ediyor anlamış eğilim , eğer konuyu beğenmiyorsan okuma sana oku diyen yok zaten, yok aşk forumu olmuş yoksa webmaster forumu deil artık gibisinden saçma yorumlar yazmaya gerek yok, burası webmaster forumu ve web hakkında konu istiyorsan Off-Topic çık bir üst bölümlere ve katagorilere tıkla. sizin yüzünüzden konu açmaya çekinir olduk, yöneticiler şikayetçi deil durumdan siz niye şikayetçi oluyorsunuz , olsanıda konuyu baltalama tartışmaya yol açma gibi yorumlar yapmaya ne hakkınız var nede yetkiniz var.
ismi üzerinde Off-Topic
herkes içinden gelenleri paylaşıyor, ve buraya konu açanlarda sorumlarını anlatarak çözüm bulmaya çalışıyor
istemyen konulara bakmasın bu kadar basit
ne zaman yöneticiler bu konuları açmayın derse o zaman açmayız , şimdi kendinizi boşu boşuna yıtmayın