Burası yerı değil ama neyse yazayım hocam dun post atarken geldı aklıma.Belki işe yarar diye düşündüm.İmzaya eklesem olmaz imza değişince oda ddeğişicek ozaman faydası pek olmıcak.linkinizi eklemeyin diye birşeyde yok hem bakalım belki faydasını görürüm seo açısından.hocam bu zaten 3cu link atışım

.Faydasını görürsem zaten imzaya eklicem.Ama ilk önce bunun işe yarayıp yaramadıgını tespit etmem lazım.Yasaksa kaldırabilirim.
kusura bakmada bu senin çaylaklığını gösterir...