Sevdiğim bana seni seviyorum demiyor naaapmalıyım sayın webmaster bey

Yakında yukarıdaki hallere gelecez sanırım. Sloganda ;
"Dertlilerin Dermanı,Aşıkların Sözcüsü R10" olur