Şimdi düşünüp düşünüp gülüyorum. Salak, dünden ödevini yap sabah erken kalkıp çabalama. Ama demek ki yarım saatte yapılacak kadar kolaymış ödevler.Şimdi ki z kuşağı da neredeyse kelime dağarcığı 100'ü geçmiyor. Ama öyle yorum soruları soruluyor ki ben bile yapamıyorum. Tam tersi olmalıydı. Bizim dönemimiz daha zor olmalıydı.
Bir de bu alıştırma kitapları vs çıktı. İlla alınacak. Hani devlet veriyordu tüm kitapları? Yok, olur mu? Veliye masraf çıkacak illa. Nasılsa öğretmenin cebinden çıkmıyor. Herkes varlıklı herkes zengin.
Yalap şalap 2 ders anlatırsın, eve de yığarsın ödevi, okul okumamış analar babalar öğretmenler sayesinde okuma yazma öğrenir, çocuklarıyla okul bitirir.
Amaç zaten okutmamaya teşvik. Eğitim seviyesi arttıkça oy oranları düşüyor sonuçta.
