konuyu kuyunca kendi orta okul hayatım canlandı gözümün önünde.

sabah 05:00 te uyan.30-35 dk okulla ev arası yürüyerek,6da ders başlıyor.babamdan önce kalkıp evden çıkardım
öglen 12ye kadar ders,12de mola.13.00-13.30da tekrar derse dön
16:00-16:30da dersten çık,16:30-17:00 gibi evdesin.kış ayındaysan zaten hava,biz okuldan çıkmadan kararmış olurdu.
18:00-18:30 gibi ödevlerimi yapmaya başlardım,gece 01:00-02:00 gibi ancak biterdi ve yatıp uyurdum.
sabah 05:00da tekrar uyan,her gün aynı düzen devam...
hafta sonu ise zaten ya dershane olurdu yada 2 gün tatilin % 70i ödev yaparak geçerdi.

o zaman da egitim sisteminden nefret ederdim,sonrasındada düzeltmek için atılan 1 tek adım görmedim.tam aksine çogu konuda geriye gittik hep zaten.yalnız bizim çocuklugumuzda ödevleri biz yapardık,sonrasında odevler velilere geçti nasıl olduysa.verilen ödevleri artık ögrenciler yapamıyor,hatda çogunu velilerde anlamıyor...