Her şey çökmüş durum da ne yapsan düzelmiyor.
Ülke insanları da düzelmesi için çalışmıyor aksine daha da batırmak için çalışıyor.
Eğitimci görevini yapmaz, sağlıkçı görevini yapmaz, güvenlik görevlisi görevini yapmaz, adalet sistemi bitik say say bitmez.
Nasıl bir döneme denk geldik bilmiyorum.
Her şey batmış bitmiş durum da.