Evet bu sorun büyük. Biz öğretmenden yana şanslıyız kararında ödev veriyor ama bazı tanıdıklarımıza aynı konuda geçtiği gibi ödev veriyorlar.
Maksat gençleri okuldan soğutmak heralde.

Kalabalık diye dert yanan öğretmenler nerde yetişti acaba. Benim 1990 yılındaki sınıf mevcutu 52 kişiydi. Hiç te sorun yaşamıyorduk. Ama halk ta düzgündü aileler de düzgündü öğretmenler de öğretmendi. Şimdi her yönüyle sorunlu ülkeyiz.