sabahın köründe kalk okula git eve gel yatana kadar ders çalış. aslında demekki okul işlevini yerine getiremiyor. okul öğretemiyor ki gecelere kadar derse devam etmek zorunda kalıyoruz. bu eğitim sisteminde çok büyük bir sorun var.
eskiden kitaplar ücretli idi şimdi ücretsiz oldu ancak öğretmen farklı kitap istiyor.
kardeşim madem kitaplar ücretsiz neden öğretmenin istediği kitaplar değil de başka kitaplar ücretsiz.
kafamda çok deli sorular.