Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada
Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada
Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.
Ben hep 50 liralık alıyorum.
Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.
Yıllardır böyle. Minibüsle vs yanaşıp bakmak lazım bir de 🙂 Diğer benzini daha çok kamyonlara satıyorlar. Petrol ofislerindeki euro diesel mantığının aynısı özetle dediğim gibi. Teknik olarak da bu böyle. Diğer benzin daha kalın. Hassas otomobil motorlarına zarar verebilir. Kalın oldugundan yakıt az gidiyor ve bu sebeple zaten save deniyor. O benzini sürekli alırsanız bir süre sonra motorun kurum bağlayıp siyah duman atma riski yüksek
Ben hep 50 liralık alıyorum.
Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
Benim bu zamana kadar bildiğim FuelSave'nin daha kalın olduğu ve modern/hassas araçlara zarar vereceği yönündeydi. Ancak bugün arkadaş tam tersini söyledi.