Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.
Yıllardır böyle. Minibüsle vs yanaşıp bakmak lazım bir de
🙂 Diğer benzini daha çok kamyonlara satıyorlar. Petrol ofislerindeki euro diesel mantığının aynısı özetle dediğim gibi. Teknik olarak da bu böyle. Diğer benzin daha kalın. Hassas otomobil motorlarına zarar verebilir. Kalın oldugundan yakıt az gidiyor ve bu sebeple zaten save deniyor. O benzini sürekli alırsanız bir süre sonra motorun kurum bağlayıp siyah duman atma riski yüksek
Yine de karar sizin.