Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada