orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada…
Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.