Merhabalar,

Bugün arkadaş ortamında tartışılan konuyu sizlere sormak istedim.

Sizin tercihiniz V-Power mı oluyor yoksa FuelSave mi oluyor? Ve neden hangisini tercih ediyorsunuz?