Producerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
V-Power . Diğeriyle arada 8 kuruş vs oluyor. Bi farki olmasa bile psikolojik olarak performans odaklı yakıtla araç kullandığını bilmek güzel oluyor
Ben de sürekli olarak V-Power kullanmaktayım. Ancak arkadaş bugün hem daha hızlı tükendiğini hem de hiçbir fark olmadığını söyledi. Anlam veremedim.

serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

Ben hep 50 liralık alıyorum.
Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
Benim bu zamana kadar bildiğim FuelSave'nin daha kalın olduğu ve modern/hassas araçlara zarar vereceği yönündeydi. Ancak bugün arkadaş tam tersini söyledi.