V-Power . Diğeriyle arada 8 kuruş vs oluyor. Bi farki olmasa bile psikolojik olarak performans odaklı yakıtla araç kullandığını bilmek güzel oluyor
Ben de sürekli olarak V-Power kullanmaktayım. Ancak arkadaş bugün hem daha hızlı tükendiğini hem de hiçbir fark olmadığını söyledi. Anlam veremedim.
Selam olsun,
Ben hep 50 liralık alıyorum.
Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
Benim bu zamana kadar bildiğim FuelSave'nin daha kalın olduğu ve modern/hassas araçlara zarar vereceği yönündeydi. Ancak bugün arkadaş tam tersini söyledi.