• 30-09-2023, 00:45:35
    #1
    Merhabalar,

    Bugün arkadaş ortamında tartışılan konuyu sizlere sormak istedim.

    Sizin tercihiniz V-Power mı oluyor yoksa FuelSave mi oluyor? Ve neden hangisini tercih ediyorsunuz?
  • 30-09-2023, 00:47:32
    #2
    Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada…
  • 30-09-2023, 00:49:11
    #3
    V-Power . Diğeriyle arada 8 kuruş vs oluyor. Bi farki olmasa bile psikolojik olarak performans odaklı yakıtla araç kullandığını bilmek güzel oluyor
  • 30-09-2023, 00:49:34
    #4
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında bu avrupa ve yerli dediğimiz kavram. Fuel Save biraz daha kalın petrol. Bu sebeple daha az yakıyor. V-Power da performans odaklı euro dizel dediğimiz. Ben aracımın sağlığı için V-Power alıyorum. Zaten söylemeden pompacılar bu şekilde dolduruyor bu arada…
    Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.
  • 30-09-2023, 00:52:19
    #5
    En ucuzundan 50 liralık deyip geçiyoruz açıkçası hangisi az yakar çok kaçar sormuyoruz düşünmüyoruz. 1.5lt ölmeyecek kadar alsın yeterli
  • 30-09-2023, 00:52:26
    #6
    Selam olsun,

    Ben hep 50 liralık alıyorum.
    Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
    Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
  • 30-09-2023, 00:59:13
    #7
    Metehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, pompacılar direkt olarak V-Power satmak istiyorlar. Arkadaş daha pahalı olduğu için, yetkililerin talimatı ile o şekilde yaklaşım gösterdiklerini söyledi bugün. Tabii ne kadar doğru bilmiyorum.
    Yıllardır böyle. Minibüsle vs yanaşıp bakmak lazım bir de…🙂 Diğer benzini daha çok kamyonlara satıyorlar. Petrol ofislerindeki euro diesel mantığının aynısı özetle dediğim gibi. Teknik olarak da bu böyle. Diğer benzin daha kalın. Hassas otomobil motorlarına zarar verebilir. Kalın oldugundan yakıt az gidiyor ve bu sebeple zaten save deniyor. O benzini sürekli alırsanız bir süre sonra motorun kurum bağlayıp siyah duman atma riski yüksek…

    Yine de karar sizin.
  • 30-09-2023, 01:03:22
    #8
    Producerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    V-Power . Diğeriyle arada 8 kuruş vs oluyor. Bi farki olmasa bile psikolojik olarak performans odaklı yakıtla araç kullandığını bilmek güzel oluyor
    Ben de sürekli olarak V-Power kullanmaktayım. Ancak arkadaş bugün hem daha hızlı tükendiğini hem de hiçbir fark olmadığını söyledi. Anlam veremedim.

    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Ben hep 50 liralık alıyorum.
    Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
    Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok
    Benim bu zamana kadar bildiğim FuelSave'nin daha kalın olduğu ve modern/hassas araçlara zarar vereceği yönündeydi. Ancak bugün arkadaş tam tersini söyledi.
  • 30-09-2023, 01:04:22
    #9
    Valla 2-3 yıldır hep fuelsave aldım bi zararını görmedim