Konu
Benzin gurmelerini konuya davet ediyorum.
30-09-2023, 00:52:26
#6
serterefendi
Selam olsun,
Ben hep 50 liralık alıyorum.
Şakası bir yana ben pek fark olduğunu düşünmüyorum, aradaki 3 5 kuruşluk farkın da anlaşılır olduğunu düşünmüyorum.
Psikolojik zannımca %0,2 falan farklılık olabilir ona lafım yok