• 24-09-2023, 18:15:57
    #10
    türkiyede son derece geniş güvenlik önlemleri var bütün kameralar yüz tanıma sistemiyle entegre en ufak bi yanlışta hemen tespit ediliyor üstelik
    artık kendi uydumuzda var 24 saat videoya kaydediyor geri sarıp istediği lokasyondaki olayla ilgili işlem yapıyolar.

    hırsızlık gasp herhangi bi adi olayda yapanalrı başı fena ağırır sonra uyarmadı demeyin
  • 24-09-2023, 18:21:39
    #11
    escapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım 2 gün önce bimden 1 adet çay ve 1 adet tonbalığı çantasına koymuş ve yakalanmış kimliğinin fotosunu cekmişler ürünlerin fiat 120 tl imiş bunun banka kartın da toplamda 150 varmış onu cekmişler ürünleride vermeden göndermişler acığımız var diye ver birdaha hiç bir bim markete girme demişler merak ettiğim tamam bari parasını aldığınız ürünü verseydiniz bari asıl konu bunların whatsappgrub ları oluyormuş o şehirdeki gruplarda mı paylaşıyorlar tüm tr deki bimlerdemi paylaşılıyor eğer öyleyse iyice rezil olacak farklı şehirlerde bimde arkadaşları var not olarak hırsızlık hem bu dünyada hem ahirette hesabı zor verilecek bi şey kul hakkı yorumlarınızı bekliyorum
    hocamızın yorumu hariç diğer yorumlar çöp resmen
  • 24-09-2023, 18:21:53
    #12
    İyice emin olmak istiyor sanırım arkadaş, diğer bim'lerde denerse giderse sıkıntı yaşamasın yani
  • 24-09-2023, 18:22:49
    #13
    Kurumsal PLUS
    Ürünün ücretini aldılarsa vermek zorundalar hocam ücreti aldık hadi kaybol tarzında bir muhabbet söz konusu olamaz bile. Evet hiç olmaması gereken bir davranış fakat bu kadar rahatsızlarsa polis vs. çağırıp işlem yaptırtsalarmış muz cumhuriyeti mi burası çalışan müşterinin parasını gasp etsin
  • 24-09-2023, 18:24:49
    #14
    Adanada sıradan bir gün gözünü korkutmuşlar sadece ama kimliğini atarlar çalarken yakalandı ürünlerin ücretleri alındı diye ürünleri vermeleri gerekirdi ...
  • 24-09-2023, 18:25:29
    #15
    OzerSengezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyice emin olmak istiyor sanırım arkadaş, diğer bim'lerde denerse giderse sıkıntı yaşamasın yani
    beklediğim cevaplardam biri yani ya polis cagır yada parasını al yolla saçma birini çözdük sorunun diğerini bilen varmı acaba tüm tr de mi gurublar da paylaşılır rezik olmak hepsinden kötü
  • 24-09-2023, 18:30:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Belki aynı şehirde olabilir ama Tüm türkiye de olacağını samıyorum ayrıca kimse tanımaz belki şöyle bir sistemleri varsa bilemem yüz tanıma sistemleri var artık girişte kamerada tanıdığında bir uyarı falan veriyorsa bilemem. Şimdi arkadaşının yaptığı hoş değil tabi ama kanımca market çalışanları daha ahlaksız davranmışlar doğrusu polise haber vermekti. Muhtemelen kasalarında açık varmış onu kapatmak için arkadaşını kullanmışlar. Benim gözümde arkadaşın ne kadar suçlu ise market çalışanları da o kadar suçlu doğrusu onları yapmadan polise haber vermekti.
  • 24-09-2023, 18:34:24
    #17
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki aynı şehirde olabilir ama Tüm türkiye de olacağını samıyorum ayrıca kimse tanımaz belki şöyle bir sistemleri varsa bilemem yüz tanıma sistemleri var artık girişte kamerada tanıdığında bir uyarı falan veriyorsa bilemem. Şimdi arkadaşının yaptığı hoş değil tabi ama kanımca market çalışanları daha ahlaksız davranmışlar doğrusu polise haber vermekti. Muhtemelen kasalarında açık varmış onu kapatmak için arkadaşını kullanmışlar. Benim gözümde arkadaşın ne kadar suçlu ise market çalışanları da o kadar suçlu doğrusu onları yapmadan polise haber vermekti.
    bende arkadaşımı savunmuyorum hırsızlık savunulmaz zaten konu ilğinç 150 tl parasını alıb bir daha hiç bir bime girme diyorlar bizim ki de ağlayarak çağrın polisi diyor onlarda parayı alıb gönderiyorlar tuhaf bi durum
  • 24-09-2023, 18:36:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    escapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende arkadaşımı savunmuyorum hırsızlık savunulmaz zaten konu ilğinç 150 tl parasını alıb bir daha hiç bir bime girme diyorlar bizim ki de ağlayarak çağrın polisi diyor onlarda parayı alıb gönderiyorlar tuhaf bi durum
    Ben hukukçuyum. Bu olay savcılığa intikal etse market çalışanları YAĞMA suçundan yargılanırlar. Hee ufak bir indirim alırlar ama YAĞMA hırsızlığa nazaran daha ağır bir suç arkadaşın Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanırken market çalışanları Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanırdı. Hırsızlıktan işlemi göze aldı ise arkadaşın keşke kendisi arasaydı polisi