türkiyede son derece geniş güvenlik önlemleri var bütün kameralar yüz tanıma sistemiyle entegre en ufak bi yanlışta hemen tespit ediliyor üstelik
artık kendi uydumuzda var 24 saat videoya kaydediyor geri sarıp istediği lokasyondaki olayla ilgili işlem yapıyolar.
hırsızlık gasp herhangi bi adi olayda yapanalrı başı fena ağırır sonra uyarmadı demeyin
bimde çalışan varsa konuya bakabilir mi
44
●3.174
- 24-09-2023, 18:21:39hocamızın yorumu hariç diğer yorumlar çöp resmenescapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 18:21:53İyice emin olmak istiyor sanırım arkadaş, diğer bim'lerde denerse giderse sıkıntı yaşamasın yani
- 24-09-2023, 18:22:49Ürünün ücretini aldılarsa vermek zorundalar hocam ücreti aldık hadi kaybol tarzında bir muhabbet söz konusu olamaz bile. Evet hiç olmaması gereken bir davranış fakat bu kadar rahatsızlarsa polis vs. çağırıp işlem yaptırtsalarmış muz cumhuriyeti mi burası çalışan müşterinin parasını gasp etsin
- 24-09-2023, 18:25:29beklediğim cevaplardam biri yani ya polis cagır yada parasını al yolla saçma birini çözdük sorunun diğerini bilen varmı acaba tüm tr de mi gurublar da paylaşılır rezik olmak hepsinden kötüOzerSengezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 18:30:50Üyeliği durdurulduBelki aynı şehirde olabilir ama Tüm türkiye de olacağını samıyorum ayrıca kimse tanımaz belki şöyle bir sistemleri varsa bilemem yüz tanıma sistemleri var artık girişte kamerada tanıdığında bir uyarı falan veriyorsa bilemem. Şimdi arkadaşının yaptığı hoş değil tabi ama kanımca market çalışanları daha ahlaksız davranmışlar doğrusu polise haber vermekti. Muhtemelen kasalarında açık varmış onu kapatmak için arkadaşını kullanmışlar. Benim gözümde arkadaşın ne kadar suçlu ise market çalışanları da o kadar suçlu doğrusu onları yapmadan polise haber vermekti.
- 24-09-2023, 18:34:24bende arkadaşımı savunmuyorum hırsızlık savunulmaz zaten konu ilğinç 150 tl parasını alıb bir daha hiç bir bime girme diyorlar bizim ki de ağlayarak çağrın polisi diyor onlarda parayı alıb gönderiyorlar tuhaf bi durumchechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 18:36:46Üyeliği durdurulduBen hukukçuyum. Bu olay savcılığa intikal etse market çalışanları YAĞMA suçundan yargılanırlar. Hee ufak bir indirim alırlar ama YAĞMA hırsızlığa nazaran daha ağır bir suç arkadaşın Asliye Ceza Mahkemesinde yargılanırken market çalışanları Ağır Ceza Mahkemesinde yargılanırdı. Hırsızlıktan işlemi göze aldı ise arkadaşın keşke kendisi arasaydı polisiescapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gözünü korkutmuşlar sadece ama kimliğini atarlar çalarken yakalandı ürünlerin ücretleri alındı diye ürünleri vermeleri gerekirdi ...