Ürünün ücretini aldılarsa vermek zorundalar hocam ücreti aldık hadi kaybol tarzında bir muhabbet söz konusu olamaz bile. Evet hiç olmaması gereken bir davranış fakat bu kadar rahatsızlarsa polis vs. çağırıp işlem yaptırtsalarmış muz cumhuriyeti mi burası çalışan müşterinin parasını gasp etsin