bimde çalışan varsa konuya bakabilir mi
44
●3.174
- 24-09-2023, 18:57:44düşünmüyorum soruyorumMedyanet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 24-09-2023, 19:39:14sen hep burda kal hocam benciliğinizle iyiki form sahibi değilsiniz allah başımıza getirmesin sizin gibileriBy_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 19:49:43Hocam bunu niye çektiniz onu anlamadım ben arkadaşınız gibi hırsızlık yapmadım allaha şükürescapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 20:00:20Arkadaşını soymuşlar gibi geldi bana ne çaldıysa polisle uğraşmamak için parasını alırsın yada polise verirsin elindeki ürünün tutarından fazlasını almak çalmak demektir bence
- 24-09-2023, 20:02:32işin garibi bu 1 tane çay 1 ton balığı alıyor bundan ürünleri vermeden 300 tl den fazla para almışlarakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok tuhaf hocam - 24-09-2023, 20:16:01Birisinin yaptıgı hırsızlıksa digerinin yaptıgı gasptır. İkiside suçlu. Dogru olanın çalışanın polise haber vermesidir. burası eskiden muz cumhuriyetiydi şimdi muzun kabuklarını soydular Allah sonumuzu hayretsin. Çalışan şikayetçi olsa adam hırsızlıktan yargılanır, Arkadaşınızda gasp edildiğinden şikayet edilirse çalışanda gasptan yargılanır. benim fikrim bu yönde
