Birisinin yaptıgı hırsızlıksa digerinin yaptıgı gasptır. İkiside suçlu. Dogru olanın çalışanın polise haber vermesidir. burası eskiden muz cumhuriyetiydi şimdi muzun kabuklarını soydular Allah sonumuzu hayretsin. Çalışan şikayetçi olsa adam hırsızlıktan yargılanır, Arkadaşınızda gasp edildiğinden şikayet edilirse çalışanda gasptan yargılanır. benim fikrim bu yönde