Arkadaşını soymuşlar gibi geldi bana ne çaldıysa polisle uğraşmamak için parasını alırsın yada polise verirsin elindeki ürünün tutarından fazlasını almak çalmak demektir bence
işin garibi bu 1 tane çay 1 ton balığı alıyor bundan ürünleri vermeden 300 tl den fazla para almışlar
cok tuhaf hocam