bimde çalışan varsa konuya bakabilir mi
44
●3.174
- 24-09-2023, 21:01:33hatırladım hocam 2 kızdı galibaardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 21:02:56Evet evet onlar hocam 😂escapeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 22:23:57Zamaninda migrosta calisirken yaptigimizi anlatayim. Urunleri oder urunleri alir, resmini cekip kendi bolge gruplarizda paylasirdik. Gittiginde ordaki gorevliller dikkat etsin diye. Gecmis olsun. Umarim birdaha yapmaz ders olsun birsey olmaz.
- 24-09-2023, 22:36:42bi cahillik yapmış evde çay vs olmadığı için ilk defa yapıyor onda da yakalanıyor korkuyor ağlıyor cok pişman hocamMZaferGoktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2023, 22:56:49Konuyu açan kişi 16 yaşında olabilir arkadaşım dediği de 14-15 yaşlarında kardeşi olabilir, kişinin pişman olduğunu ifade etmiş, kimliğinin yayılmasından korktuğu için arkadaşı adına bir soru sormuş. Yani konu başka bimlerde hırsızlık yapma amacı değil ( anlamayanlar için yazdım çocuk kuyumcu veya banka soymamış, hırsızlığı savunmuyorum yanlış anlaşılmasın)
- 25-09-2023, 06:04:49Parası yettiği halde hırsızlık yaparken utanmıyor da, fotosu çekilince mi utanıyor...