• 24-09-2023, 18:04:23
    #1
    arkadaşım 2 gün önce bimden 1 adet çay ve 1 adet tonbalığı çantasına koymuş ve yakalanmış kimliğinin fotosunu cekmişler ürünlerin fiat 120 tl imiş bunun banka kartın da toplamda 150 varmış onu cekmişler ürünleride vermeden göndermişler acığımız var diye ver birdaha hiç bir bim markete girme demişler merak ettiğim tamam bari parasını aldığınız ürünü verseydiniz bari asıl konu bunların whatsappgrub ları oluyormuş o şehirdeki gruplarda mı paylaşıyorlar tüm tr deki bimlerdemi paylaşılıyor eğer öyleyse iyice rezil olacak farklı şehirlerde bimde arkadaşları var not olarak hırsızlık hem bu dünyada hem ahirette hesabı zor verilecek bi şey kul hakkı yorumlarınızı bekliyorum
  • 24-09-2023, 18:05:47
    #2
    Hikayede doğru bir şey yapan bir kişi bile yok. Bu nasıl hikaye
  • 24-09-2023, 18:06:03
    #3
    Arkadaşınızın fotosu varsa onu da paylaşında market açarsak almayalım.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 24-09-2023, 18:06:51
    #4
    az bile yapmışlar. Polis çağırıp şikayetçi olunup tutanak tutulup hırsızlıktan işlem yapmaları lazımmış.
  • 24-09-2023, 18:07:55
    #5
    soruma cevap veren yokki herkes içini döküyor
  • 24-09-2023, 18:10:31
    #6
    cevap vermeyin şimdi cevap verirsen ona göre diğer bimlere de girip gasp yapabilirler.

    ama şu kadarını söyliyim tüm mağazalarda yüz tanıma sistemi mevcut dikkatli olun.
  • 24-09-2023, 18:10:44
    #7
    insanlar hata yapabilir sorum belli ürünler neden verilmemiş parası alınmış ve tüm tr deki gurublardamı paylaşılır bunların cevabını bilen arkadaşlar verirse sonra arkaşın hatasını konuşuruz
  • 24-09-2023, 18:13:30
    #8
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap vermeyin şimdi cevap verirsen ona göre diğer bimlere de girip gasp yapabilirler.

    ama şu kadarını söyliyim tüm mağazalarda yüz tanıma sistemi mevcut dikkatli olun.
    hırsızlık diye biliyorum gasp ayrı bi konu hocam
  • 24-09-2023, 18:14:51
    #9
    Kuzenim yazmış ya (!)