Konuyu açan kişi 16 yaşında olabilir arkadaşım dediği de 14-15 yaşlarında kardeşi olabilir, kişinin pişman olduğunu ifade etmiş, kimliğinin yayılmasından korktuğu için arkadaşı adına bir soru sormuş. Yani konu başka bimlerde hırsızlık yapma amacı değil ( anlamayanlar için yazdım çocuk kuyumcu veya banka soymamış, hırsızlığı savunmuyorum yanlış anlaşılmasın)